søndag den 25. april 2010

Vinduer



Week-enden er næsten gået. Vi havde huset fuld af skønne gæster lørdag aften. Dagen var gået med madlavning - rigtig hyggeligt og faktisk meget afslappende. Menuen viste sig at være forholdsvis simpel at lave og det meste kunne laves på forhånd, så der ikke var panik lige inden gæsterne skulle komme. Skønt !!!
Menuen bestod af Lakseroulade med ristet rugbrød fra Sif Orellana's "Rollinger og Roulader". Nem at lave og rigtig lækker. Hovedretten var grillet okseculotte med kartoffelroulade lånt fra "Piskeriset" og en jordbær, ruccola & feta salat fra "Sæsonforgodsmag.dk" Desserten var en rabarberskum med hvid chokolade fundet i "Suveræne Succes'er". Desværre er der ingen billeder - det glemte jeg i farten!!!
Heldigvis var der nok af både forret og hovedret til rester iaften - dejligt!!!
Dagen idag er gået med, at min bedste halvdel har sat glas i drivhuset. Nu mangler kun døren og "udluftningsvinduet" - Jeg glæder mig super meget, til jeg kan "flytte ind". Min svoger har lovet et par blomkålsplanter - så det bliver vist det første, der bliver plantet i kasserne. I kældervinduet spirer basilikum, tomater osv lystigt - så inden længe skal de jo også plantes ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar