tirsdag den 13. april 2010

Lidt af hvert


Så er jeg røget på skolebænken igen. Det er mange år siden, jeg sidst har været igang med et længere uddannelsesforløb - men det er superherligt. Skønt at møde nye mennesker med mange af de samme erfaringer som mig, men med helt andre baggrunde. Jeg skal afsted 4 gange endnu over de næste par måneder - glæder mig allerede !!!

Herhjemme har min bedste halvdel allerede støbt soklen til drivhuset og sidder i skrivende stund og læser på manualen til opsætningen af huset. Han må elske mig lidt, når han ligefrem læser manualen, for at sætte mit drivhus op !!!! Mænd = Manualer = NOGO !!!! ... i hvert fald her på matriklen.

Ellers skal yngstebarnet til danseopvisning imorgen og lige nu bager jeg kanelsnegle i muffinforme til morgendagens madkurv. Det har jeg ikke prøvet før, men de ser fine ud - og de smager vel forhåbentlig som de plejer - med eller uden muffinform !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar