torsdag den 8. april 2010

Drivhus


JUHU, så er der købt drivhus. Ikke noget kæmpe planetarie - bare et lille bitte et, som jeg glæder mig VILDT til bliver "hejst".
Jeg skal dyrke basilikum, tomater, agurker......ja, og så er det vist fyldt op :o)
Der er nok flere ideer end der er plads til. Ældstebarnet har også proklameret at han vil have plads til en squashplante og så skal yngstebarnet jo nok også have en eller anden plante og så er der SLET ikke plads til mig.
Altså bortset fra det, så har jeg INGEN erfaring med drivhuse. Jeg har altid elsket at komme ind i drivhuse - duften derind er altid fantastisk - men vi har aldrig haft et hjemme "hos os" - så det må komme an på en prøve - om det er noget jeg kan klare!! Forventningerne er i hvert fald høje !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar