søndag den 4. april 2010

Sidste påskedag


Så er påsken jo nærmest næsten gået. Vi er hjemme igen efter en dejlig uge i sommerhus på østkysten. Det er nogle gange lidt nemmere at slappe af, når der ikke lige er lidt vasketøj, eller lige en støvsuger, eller en vinduespudsning eller....
Og så er det herligt at have ungerne for "sig selv" hele ugen - ingen legekammerater andre end mor og far. Det er så også der man opdager, hvor mange timer man ikke "har dem" til hverdag !!!! Hmmnn!!!!
Nå, inden det bliver for dybt, så.......
Vi fik hørt Dizzy.............hmmn.....smiler helt ved tanken - fantastisk koncert !!! Intet mindre !!!! Jeg fik læst "Flaskepost fra P" - fantastisk bog og "Havfruen" - igen god underholdning fra Camilla Läckberg. Vi fik gået ture ved vandet, lavet kiksekage, smagt forskellige påskebryg, spillet Mario Car på Wii - ja jeg kunne blive ved !! Skøn ferie !!!
Jeg fik min Påskeoperationsgave - TAK :o) Herlige påskeæg og superfint armbånd.
Idag var vi til påskefrokost med svigerfamilien og imorgen skal vi have påskekaffe - hvis der ellers er noget der hedder det - med mormor og bedstefar, som har været "emigreret" til Spanien de sidste 3 måneder og som nu er vendt hjem igen.
Og ja, så skal den sidste feriedag ellers bare nydes. Jeg har aldrig været helt god til de der "søndage" eller "sidste feriedage" - bliver altid lidt deprimeret og synes jeg helt klart har fortjent mindst en uges ferie mere........
Næste uge står forhåbentlig på drivhusindkøb og hvad dertil hører.... UHA jeg glæder mig til sommerens projekt i haven..... lidt mere at blogge om !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar