fredag den 19. august 2011

Huh Hej Hvor det går !!!



Hold da lige op - så er der gået næsten 2 måneder siden jeg sidst har skrevet på bloggen. Ferie - afslutning af job - opstart af nyt - skolestart for ungerne !!!
Jeg har bare slet ikke kunne rumme det hele i mit hoved - der har været MINUS overskud til andet end at klare lige præcis det, der SKULLE klares - NUL MERE !!!

Men trods det er alt godt !!! Det var dejligt at stoppe på mit "gamle arbejde" - vi havde en SKØN ferie i Toscana - SKØN !!! - og det er fedt at starte på mit nye arbejde - men hårdt. Hårdt at man INTET ved - bare at skulle finde rundt - huske navne (ok - må erkende det er en af mine stærke sider - det har jeg fået styr på) - ikke være den der lige ved, hvem man ringer til eller hvad vi gjorde sidst eller hvor "den der" lige står eller hvor vi lige købte den ....... ind imellem har jeg været ved at tude - andre gange har jeg jublet indvendig - men det går den rette vej !! Flere sejre efterhånden - men der er vist lang vej !!!

Nu er det heldigvis week-end. Ingen planer - ok lige ud over at familien skal i kirke på søndag ....... Ældstebarnet skal starte til konfirmationsforberedelse på onsdag og derfor er hele familien inviteret i kirke på søndag - med efterfølgende infomøde i sognehuset bagefter...... pyha hvor bliver de unger store.
Har jeg nævnt at han da lige voksede sin mor over hovedet her hen over sommeren !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar