søndag den 23. oktober 2011

Igang igen




Ja I troede nok, jeg helt var stoppet med at blogge - det troede jeg vist også selv. Men der har ikke rigtig været overskud til at sætte ord på hverdagen - kun til at være i den og få den til at fungere. Så det er ikke fordi, der ikke har været noget at fortælle om - der er blevet bagt, købt nye kogebøger, læst bøger, set film, været til koncerter og arbejdet. Jeg har brugt meget tid på mit fritidsjob som taxachauffør - primært for ungerne til diverse aftaler !!
At starte har været (er) en voldsom oplevelse - på den gode måde !!! Er et ikke sådan, at når man først har gjort det, så tænker man, at man skulle have gjort det for længe siden - men der er noget om det !!! Det har været en fed oplevelse - men en krævende - det er stadig en krævende oplevelse. Det er vildt at gå fra at vide alt om sit job, til ikke at vide noget. Det tager tid at få bygget "netværket" op igen - men hvor er det berigende. Nye mennesker, nye måder at gøre tingene på, se at ens ideer kan bruges andre steder. Men for pokker hvor bliver man træt i øverste etage. Jeg er godt nok tit ( oftere end før ) faldet tidligt i søvn på sofaen - og ikke været særlig underholdende for resten af familien - men jeg synes det vender....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar