mandag den 11. oktober 2010

Ustabil



Jeg er ustabil - en ustabil blogger. Jeg er en stabil læser - stabil blog læser. Jeg synes, det er så dejligt, når de faste blogge jeg læser, bliver opdateret dagligt og nogle gange mere. Jeg er bare ikke helt nået dertil. Ikke fordi, jeg ikke har noget at blogge om. Tværtimod - der sker for meget - jeg når det simpelthen ikke. Der er ikke timer nok i døgnet til, at jeg får blogget så meget, som jeg gerne vil.
Vi er stadig ikke færdige med ombygningen - der er stadig - oftere - små fester over færdige delprojekter. Vi er meget tættere på, end vi har været og det bliver rigtig lækkert.
Der har dog været tid til en lille smule gæster og fester, med dertil hørende madlavning og bagning. Der er blevet serveret tapas, bagt flutes, lavet Missisipi Mud Pie - som blev helt fantastisk.

Men jeg vil prøve at blive mere stabil - lige finde tiden - det behøver jo ikke være en større afhandling hver gang :o)))

Og så lige et før og efter billede af et hjørne af soveværelset/walk-in closet !!! - og nej, selv om det er efter, er det ikke færdigt endnu !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar