søndag den 17. oktober 2010

Efterårsferie




Åhh hvor ville jeg gerne kunne sige, at jeg havde efterårsferie lige nu. Lige nu hvor det er perfekt efterårsferievejr. Jeg kan næsten mærke, hvordan det er at gå tur og bagefter komme hjem i sommerhuset (som vi plejer at leje i efterårsferien) - og tænde op i brændeovnen og bare dase. Men ak nej, det er desværre min tur til at have vinterferien iår - og så må jeg nok bare erkende, at den er jeg bare ikke så vild med, som jeg er med efterårsferien !!!! Så jeg må nøjes med at længes tilbage til sidste efterårsferie i Hals - hvor det bare var skønt !!! Ungerne har heldigvis ferie, og så gør det ikke nær så meget, at skulle på arbejde. De skal på en miniferie hos Farmor og Farfar - have en "hygge med hinanden-dag" herhjemme - og ellers er der dømt 2 dage på fritteren for Trildebær - og Ældstebarnet finder sikkert en kammerat, der også gerne vil dase og spille "GuitarHero" som lige har fået en revival !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar