lørdag den 30. oktober 2010

Lørdag morgen


Jeg er ikke meget for vækkeure - og slet ikke et der ringer i week-enden. Men idag skulle den bedste halvdel til golfafslutning i klubben og jeg havde lovet at bringe - så tidligt op, det måtte vi. Fordelen er jo så, at klokken ikke er ret mange og jeg har allerede været ved bageren, der er stadig stille i huset, så jeg kan sidde stille og roligt og blogge lidt for mig selv. Favoritdagen skal jo udnyttes max.

Ugen har ikke været særlig fantastisk. Der kommer til at ske en masse på arbejde, som jeg ikke helt kan se, hvordan vil ende - det sætter ALT for mange tanker igang - og jeg er en tænker - med stort T - så øverste etage har været på overarbejde de seneste dage. Men week-enden skal i hvert fald nydes og så må der lukkes ned for øverste etage, så godt det nu kan gøres..............

Iaften står den på middag i skønt selskab. Det glæder jeg mig til. Ungerne sover hos kammerater, så der skal også hygges for fuld musik !!!
Al den praktiske shopping blev foretaget igår, og det efterlader kun lidt hyggeshopping til idag - og det er jeg god til... :o))

Indlægget om ombygningen kommer snart - for vi er snart færdige - JUHU !!! Det er SÅ små ting vi mangler lige nu, at det næsten ikke er til at fatte !!!!

Rigtig god lørdag til dig ...... og husk at høre Thomas på P4 i eftermiddag .....det kan redde enhver uge - ja måske også den næste....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar