søndag den 29. august 2010

Week-end



Så blev det søndag eftermiddag. Week-enden er gået med bla planlægning af ombygning. Jeg har været husmor, imens den bedste halvdel har knoklet med ombygningen. Jeg har handlet og taget stilling til det, jeg er blevet bedt om at tage stilling til i forbindelse med ombygningen og den bedste halvdel har arbejdet, så vi kan blive færdige. Det er blevet til en mindre ændring af planerne i det ene rum, hvilket betyder at ældstebarnet snart har et værelse igen, hvorimod forældrene så har fået soveværelse i stuen .......
Kælderen er stadig fugtig og afventer input fra skadeservice og forsikringstaksator - så der er vi ret afhængige af andre. Lidt frustrerende, når man gerne vil videre !!!

Nå men i projekt husmor blev der jo handlet, vasket tøj - som stadig foregår hos familiens mormor - som heldigvis er på ferie !!! (altså heldigvis for vores tid til vask) !!! Der er også blevet bagt lidt. Et af familiens yndlingsprogrammer er jo "Det søde liv" - så fredagens dessertønske var chokoladekage med blødende indre - så det blev kreeret. Der blev dog i mangel af rigtigt udstyr brugt muffinforme, hvilket jo kun ændrede på formen og ikke på smagen. Skøn dessert. Dog uden is med i stedet med friske hind- og jordbær. Lækkert.
Iøvrigt bagt i den ene af mine to nye ovne.........hvis jeg ikke allerede har pralet af dem ........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar