torsdag den 26. august 2010

Huh Hej Hvor det går !!!



Idag har jeg indlagt en pause. Jeg har taget fri og jeg skal til frisør - JUHU !!!
Herhjemme går det lidt stærkt for tiden. En ombygning oven i en vandskade, der bare trækker ud og trækker ud. Jeg er ikke specielt god til rod og slet ikke i det omfang, der følger med når man bygger om og kælderen skal være helt tom !! Hold da op, hvor lægger man meget i kælderen, når man ikke lige ved, hvor det ellers skal være og hvor skal det så være lige nu - samtidig med at kælderens normale indhold også skal være alle andre steder end i kælderen .......
Samtidig mener min kære husbond at tiden nu er kommet til soveværelset, som skal have udnyttet skunken til et større skab. Problemet ligger bare i, at så skal det eksisterende skab tømmes - iøvrigt sammen med det øvrige soveværelse og hvor fan... skal det være henne.......Det kræver vist lidt arbejde med mit "ikke-rode-gen" - eller måske jeg skulle tage et par skyklapper på......
Status pt er : vaske/tørrerum er rå vægge og intet gulv - med mindre man anser jord for gulv !!! øvrige kælder stadig på "affugter-stadiet" !! Ældstebarnets værelse afventer nedrivning af vægge jf. skadeservice, så det kan tørre helt !!! Soveværelset skal som sagt laves og derefter nye tæpper på incl repos og trappe....
Køkken og stue roder forfærdeligt og vaskemaskinen er stadig ikke sat til....
Ja, velkommen til min verden ...... Nogle siger det skal blive skidt, før det kan blive godt ..
Om ikke andet så har solen valgt at skinne idag og det er jo skønt når der nu samtidig er grillfest i Trildebærs klasse !!!
....billederne er ikke så klare for det duggede helt vildt i vaskerummet da jeg tog dem !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar