onsdag den 18. august 2010

Foto's mm

Jeg elsker at læse blogs - især når de bliver opdateret dagligt. Jeg er nemlig inde at læse, meget oftere end jeg selv får skrevet. Jeg bliver imponeret over alle de skønne billeder, der altid følger historierne. Det efterlader et vist forventningspres til andre bloggere - fx mig!!! Jeg har dog besluttet mig for at blogge lidt oftere, men så følger der måske ikke altid lige et billede med. Det er i hvert fald planen, så må jeg se om den holder. Jeg er nemlig ikke den store fotograf - og glemmer tit at tage billederne, til det jeg senere blogger om.

Ellers er vi stadig - ja jeg ville gerne skrive - "midt i om- og genopbygningen" af matriklen, men midt i er vist en overdrivelse - så jeg vil nøjes med at skrive, at vi er igang, og det varer lidt endnu inden vi er færdige.
Mine 2 nye ovne er dog blevet installeret og idag afprøvet med boller og franskbrød - og det ser ud til at virke perfekt.
1 down xxx to go !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar