mandag den 31. maj 2010

Hugh ....


Så var det igår jeg stod og rockede til John Mayer. Det var en fed koncert - fantastisk musik - nogle af numrene var KLART bedre live end på Ipod'en !!! Synd for dem der skulle have været til den aflyste koncert iaften.....
Ellers bød week-enden på en rundtur i Mary & Fredes lejlighed. Fantastiske malerier de danske kunstnere har dekoreret nogle af værelserne med. Det var en oplevelse af få lov at se dem !!!
Hjemme igen er det pludselig blevet så praktiskt det hele igen. Aftensmad, vasketøj, skoletaskepakning, drivhusvanding..... Pludselig er week-endens impulsture udskiftet med dagligdagens gøremål......vupti week-end bliver til hverdag.....Det går SÅ stærkt !!! Så er det godt at det allerede er tirsdag imorgen og ugen står på kursus og ikke "almindelige" arbejdsdage - herligt med lidt afveksling!!!
Fortsat god mandag til jer !!! ...........jeg tror, jeg overgiver mig til en af mine alltime favourite movies med en af mine absolutte favoritskuespillere, som vises på en af de mange kanaler vi har .............. "Bugger" :o)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar