onsdag den 12. maj 2010

Anglofil.....


Iaftes blev som spået rigtig hyggelig - i selskab med 4 skønne kvinder, en lækker café og en helt igennem fantastisk film. Har du plads i kalenderen så smut endelig en tur i biffen og se "An Education" - skøn film. Og hvis man ikke allerede, som jeg, er anglofil, ja så tror jeg, at filmen kan få de fleste til at drømme om en tur til det engelske landskab - med dets skønne haver, gamle landsteder...... don't get me started............. jeg elsker det land !!!

Nu er det jo så allerede week-end og ud over en tur i Legoland fredag, er der INGEN anmærkninger i kalenderen - dét er lige hvad jeg og min familie trænger til. Måske der bliver tid til at flytte ind i drivhuset.......
Har vist ikke nævnt, at jeg fik en "vin" til huset i fødselsdagsgave.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar