søndag den 21. marts 2010

Kagebageri



Nå, men som skrevet så gjort. Igår gik jeg igang med Mette Blomsterberg's hindbærlagkage - fra "Det søde liv". Jeg har ikke den store erfaring med lagkager - nok fordi jeg ikke selv er specielt vild med dem - men denne gang var der en anledning - som jeg må fortælle om en anden gang.
Men efter at have set programmet igennem en ekstra gang på nettet gik jeg igang. Og atter engang må jeg sige, at min teori om, at hvis man gør som der står i opskriften går det aldrig helt galt. Udseendet kan man altid diskutere - men fremgangsmåden var nem at gå til. Så må vi så håbe, at smagen er med os i eftermiddag, når kagen skal med "på tur" og spises.
Derudover bagte jeg også en "Appelsin og birkeskage" fundet hos KlappeKlappeKage.
Igen følg opskriften og så går det nok. Jeg tror, den bliver en succes. Det lille stykke der "brækkede af", da kagen skulle ud af formen, smagte i hvert fald skønt !!!
Min køkkenhjælper var selvfølgelig også i sving mange gange. Overvejer kraftigt at ønske mig en ekstra skål til - det ville spare "nogle" afvaskninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar