lørdag den 6. februar 2010

En gang om ugen


Da jeg oprettede denne blog, var det bestemt ikke meningen, at der kun skulle skrives en gang om ugen - for jeg synes jo selv det er sjovt, når de "blogs" jeg læser, bliver opdateret oftere - men nu er der altså igen gået en uge "siden sidst".
Dårlige undskyldninger er der nok af -og dem vil jeg spare jer for - men istedet med et løfte om, at tage mig sammen og blogge oftere.
Idag blev sæsonens første fastelavnsboller bagt - jeg skal altså altid lige "igennem" en portion, før udseendet bliver godt - og cremen bliver hvor den skal. Så bedre held næste gang - hvor det forhåbentlig ikke kun er halvdelen, der ligner rigtige fastelavnsboller.
I denne week-end skal der også kreéres et kostume til Trildebær, som skal være FLUE til fastelavnsfesten på skolen på torsdag - hvor den ide kom fra må guderne vide - men lad os se hvordan det går ......
Kunne man måske lægge pres på og det kunne ændres til en kat.......... ???? eller skal man "bare" gøre som pigen ønsker ......
Sidste år var Hannah Montana heltinden - lidt nemmere for moderens manglende evner til at lave fastelavnskostumer !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar