lørdag den 30. januar 2010

Mødregruppe



Så er der gjort klar til imorgen - mødregruppen skal samles igen. Det skal den nu på 8. år - dvs vi har nu kendt hinanden i 26 år - men så gamle er ungerne heldigvis ikke endnu. Ret godt planlagt blev mine 2 ældste veninder og jeg gravide indenfor ca 4 uger af hinanden - for nu 8 år og 9 måneder siden - så selvfølgelig skulle vi da også have en selvlavet mødregruppe. Vi skiftes til at have brød med når vi mødes - af gammel vane fordi det var lettere for dem der alligevel skulle ud at køre på besøg, at tage brøddet med på vejen. Nu har vi så store unger, at der selvfølgelig er overskud til hjemmebagt brød til hyggetimerne. Så lige om lidt skal kanelsneglskagen i ovnen og dejen til de langtidshævede brød er sat på køl til bagning imorgen tidlig, inden turen går til landsbyen lidt længere nord på, hvor den ene "gamle" veninde har bosat sig !!! Forhåbentlig sner det ikke for meget til at "Kyllingen" tør køre afsted imorgen - for ja ..............det sner sgu igen............... Det må snart være nok !!!!

Ellers har dagen budt på den første gymnastikopvisning - med mig på gulvet - i over 10 år. Kvaliteten garanterer jeg ikke for - men hvor var det fedt !!!! Hvor har jeg da savnet gymnastikken - fatter ikke hvorfor der gik så mange år, inden jeg kom igang igen - men det er da herligt !!! Og nej - billeder det kommer der IKKE her på siden af den seance - men sjovt det var det !!!!

Billeder af det bagte brød kommer imorgen - inden afgangen !!!!
Ha' en fortsat skøn indsamlingslørdagaften og sov godt !!!!

...og billedet der så er på indlægget er valgt fordi det minder om varme og sol og ferie og det trænger jeg SÅ frygteligt til ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar