lørdag den 26. februar 2011

Film og madlavning

Har det overhovedet noget med hinanden at gøre ???
Når jeg tuller rundt alene i køkkenet ( ok vi har køkkenalrum) - så bliver det tit "lidt stille" og så ender jeg altid med at tænde for fjernsynet for lidt baggrundsstøj - og så ender jeg tit med at sætte en film på - og ikke bare en hvilken som helst, det må godt være i den rette stemning......
Så det ender altid med "Because I said so", "Its complicated" eller "Julie/Julia"
og ja, det bliver også lavet mad i - i hvert fald de to første - store skønne amerikanske køkkener - masser af skønne kager, frugtskåle, .....
JAJA, jeg ved det godt - SYGT - men ikke desto mindre sandt !!!

Og ja, igår kørte de to første og idag kører Julie/Julia - for der er fødselsdagsforberedelse - og manden min er på lederseminar og ungerne er på 1. sal i deres egne huler.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar