fredag den 3. december 2010

Så blev det endelig .....


Ja, så blev det endelig december. Her er blevet pyntet og så håber jeg, at julestemningen efterhånden indfinder sig.
Alle julegaverne er købt - yep !! Det blev ordnet i mandags. Den bedste halvdel og jeg havde fri til at få købt julegaver og spise frokost. Det blev ordnet på rekordtid - måske grundet god planlægning hjemmefra...... men det betyder bare, at der er god tid til alle de andre skønne ting, der skal ske i december.

Det blev også endelig fredag. Nogle gange trænger man bare mere til week-end end andre. Jeg skal slappe af og lave ingenting. Imorgen får jeg lov at lege moster, da yngstenevøen er i byen. Der skal byttes julegaver, så de skal også lige klargøres.
Lige nu vil jeg dog bare nyde fredag aften i selskab med mine skønne unger!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar