torsdag den 8. juli 2010

Ferietid


Det er ikke meget jeg får blogget lige for tiden - og vi har ikke engang ferie endnu. Men når vejret er skønt, får jeg altså ikke sat mig med computeren, så vil jeg altså hellere nyde det gode vejr.
Ungerne har sommerferie og jeg må indrømme, at jeg nyder at hverdagen ikke er så skemalagt for tiden. Godt nok er det mange uger, de skal "beskæftiges" - for ældstebarnet går jo ikke i klub, men han er heldigvis god til at lave aftaler med kammeraterne og Trildebær er delvist i fritteren og delvist herhjemme. Men så er det jo fantastisk med håndboldlejre, gymnastikskoler og BEDSTEFORÆLDRE. Så vi har lige et par fridage nu, hvor ungerne er hos det ene hold bedsteforældre inden de i næste uge tager med det andet hold bedsteforældre på familieferie i Spanien hos yngstefætteren - og så er det heldigvis snart vores tur til ferie. Det ville være skønt hvis man havde fri hele skolens sommerferie - men årets alternativ er vist heller ikke helt skidt !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar